RANK

RANK    Global RANK For Websites

WEBTOP |  اهم مواقع الانترنت عالميا  |  网页顶部    GO NOW

RANK FROM 1 TO 59                                RANK  FROM 60 TO 99

RANK FROM 100 TO 150                           RANK FROM 151 TO 200

 RANK FROM 201 TO 250                         RANK FROM 251 TO 300

RANK FROM 301 TO 350                          RANK FROM 351 TO 400

RANK FROM 401 TO 450                          RANK FROM 451 TO 500

RANK FROM 501 TO 550                           RANK FROM 551 TO 600

RANK FROM 601 TO 650                            RANK FROM 651 TO 700

RANK FROM 701 TO 750                            RANK FROM 751 TO 800

RANK FROM 801 TO 850                           RANK FROM 851 TO 900

RANK FROM 901 TO 950                           RANK FROM 951 TO 999

                                NEXT >>>>>

wwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww

free software

Best free antivirus software Avast Free Antivirus 2016
If you can do without a few extras, Avast Free Antivirus 2016 defends against malware and phishing nearly as well as the best paid versions. It won’t slow down your Windows computer, and it even includes a password manager and router security scan feature. Users and experts give it strong reviews.

Download at Avast.com

https://www.avast.com/windows-7-antivirus

wwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww

Best antivirus software for Macs Avira Free Antivirus for Mac
Experts say you need antivirus software on your Mac, too — and Avira Free Antivirus for Mac is the program they recommend most. It detects both Mac and Windows malware (so you won’t unwittingly infect your own Mac, or your Windows friends’ computers). Avira lets you schedule regular scans, a feature you won’t find on many Mac antivirus programs.
Download at Avira.com

https://www.avira.com/

wwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww

https://www.bitdefender.com/solutions/all.html

wwwwwwwwwww

Elizabeth Warren’s New Bill Aims to Reinvent U.S. Capitalism
مشروع قانون إليزابيث وارن الجديد يهدف إلى إعادة اختراع الرأسمالية الأمريكية

The Accountable Capitalism Act, if passed, would require companies with more than $1 billion in annual revenue to look out for workers’ interests.
إن قانون الرأسمالية الخاضعة للمحاسبة ، إذا تم تمريره ، سوف يتطلب من الشركات التي تحقق إيرادات سنوية تزيد على مليار دولار أن تبحث عن مصالح العمال.

U.S. Senator Elizabeth Warren has a plan to rewrite the rules for large U.S. businesses–and it’s a provocative one.
لدى السناتور الأمريكية إليزابيث وارن خطة لإعادة كتابة القواعد الخاصة بالأعمال التجارية الأمريكية الكبيرة – وهي خطة استفزازية.

The Democratic Senator from Massachusetts is introducing a new bill on Wednesday that would require corporate executives “to consider the interests of all major stakeholders in company decisions–not only shareholders,” Warren wrote an op-ed for The Wall Street Journal. The Accountable Capitalism Act would require companies with more than $1 billion in annual revenue–including Facebook, Google, and Amazon–to comply with a federal charter that looks out for workers’ interests. Currently, U.S. businesses secure corporation charters from states, not on the federal level.
قال السناتور وارن في مقال بصحيفة وول ستريت جورنال إن السناتور الديمقراطي من ولاية ماساتشوستس يقدم مشروع قانون جديد يوم الأربعاء يتطلب من المسؤولين التنفيذيين في الشركات “النظر في مصالح جميع أصحاب المصلحة الرئيسيين في قرارات الشركة – وليس فقط حملة الأسهم”. سوف يتطلب قانون الرأسمالية الخاضعة للمساءلة الشركات التي يزيد دخلها السنوي على مليار دولار – بما في ذلك فيسبوك وجوجل وأمازون – للامتثال لميثاق فيدرالي يبحث عن مصالح العمال. في الوقت الحالي ، تؤمّن الشركات الأمريكية شركات التأجير من الولايات ، وليس على المستوى الفيدرالي.

One of the biggest changes that the bill proposes is for employees to elect at least 40 percent of board directors. The bill also seeks to impose limits on when executives can sell company shares. Directors and officers would have to hold shares for five years before
selling them, or in the case of a company stock buyback, three years. Warren’s bill also takes aim at political contributions by requiring approval for all political expenditures from at least 75 percent of shareholders.
أحد أكبر التغييرات التي يقترحها مشروع القانون هو أن ينتخب الموظفون ما لا يقل عن 40? من أعضاء مجلس الإدارة. كما يسعى مشروع القانون إلى فرض قيود على متى يمكن للمديرين التنفيذيين بيع أسهم الشركة. سيكون على المديرين والضباط الاحتفاظ بأسهم لمدة خمس سنوات من قبل
بيعها ، أو في حالة إعادة شراء أسهم الشركة ، ثلاث سنوات. ويستهدف مشروع قانون وارين أيضا المساهمات السياسية من خلال طلب الموافقة على جميع النفقات السياسية من 75 في المائة على الأقل من حملة الأسهم.

Warren says she hopes the bill will address the problem of stagnant wage growth at U.S. companies. She argues that instead of paying workers fairly and reinvesting profits, U.S. businesses have increasingly funneled earnings to shareholders.
وتقول وارن إنها تأمل أن يعالج مشروع القانون مشكلة نمو الأجور الراكد في الشركات الأمريكية. وتقول إنه بدلاً من دفع أجور العمال إلى حدٍّ ما وإعادة استثمار الأرباح ، زادت الشركات الأمريكية من أرباحها للمساهمين.

Workers aren’t getting what they’ve earned,” Warren writes, adding that her proposal follows the benefit corporation model used by companies including Patagonia and Kickstarter
“لا يحصل العمال على ما كسبوه” ، تضيف وارن ، مضيفًا أن اقتراحها يتبع نموذج شركة المزايا الذي تستخدمه الشركات ، بما في ذلك باتاغونيا وكيك ستارتر

So is The Accountable Capitalism Act likely to find the support needed to become law? While it’s too early to say, Vox’s Matthew Yglesias does not expect the legislation to be popular with lawmakers. “If they thought the idea stood a snowball’s chance in hell of happening, rich people would denounce it to anyone who would listen,” he wrote.
فهل من المحتمل أن يجد قانون الرأسمالية الخاضعة للمساءلة الدعم اللازم ليصبح قانونًا؟ في حين أنه من السابق لأوانه القول ، لا يتوقع ماثيو يوغليسياس من Vox أن يكون التشريع شائعًا لدى المشرعين. وكتب يقول “إذا اعتقدوا أن الفكرة تقف أمام فرصة كرة الثلج في جحيم الحدوث ، فإن الأثرياء يدينونها لأي شخص يستمع”.

wwwwwwwwwwwwwwwwwwwww

 

(Visited 40 times, 1 visits today)