Top paid programs2

Top paid programs2
27/11/2018
المنهجية المُطبّقة: تكون كل تقديرات الأرباح من الفترة ما بين 1 يونيو 2017 وحتى 1 يونيو 2018، وكل هذه المبالغ هي قبل استقطاع مبالغ الضرائب وتكاليف الوكلاء والمديرين والمحامين. وتستند كل تقديرات الأرباح المذكوره على البيانات من Nielsen و Box Office Mojo وموقع IMDB إضافة إلى المقابلات مع مخبرينا في هذا المجال.
Methodology Applicable: All earnings estimates for the period between 1 June 2017 and 1 June 2018, all of which are before deduction of taxes and costs of agents, managers and lawyers. All of these earnings estimates are based on data from Nielsen, Box Office Mojo, IMDB, and interviews with our informants.
– – –
5- ستيف هارفي

الأرباح: 44,000,000 دولار

عرض الكوميديان الذي أصبح مقدما للبرامج الحوارية برنامجه الجديد (Steve) في العام الماضي كبرنامج خفيف في وسط جدول البرامج الصباحية. وقد حقق البرنامج نسبة مشاهدة مرتفعة، وتم التعاقد على إنتاج موسم ثان له، ولكنه بالطبع لم يقترب من تحقيق شهرة برنامج (Family Feud) الذي يعتبر واحداً من برامج الألعاب الأربعة التي يقدمها هارفي.

5. Steve Harvey

Earnings: $ 44 million

The comedian, who became talk show host, introduced his new program Steve last year as a light program in the middle of the morning schedule. The program has achieved a high viewing rate and has been contracted to produce a second season, but of course it is not close to achieving the fame of the program (Family Feud), which is one of the four programs offered by Harvey.
– – – – –
4- ريان سيكريست

الأرباح: 75,000,000 دولار

بمجرد أن انتهى موسم برنامجه (American Idol) الذي يقدمه، بدأ موسماً آخر للبرنامج، وبالتالي حصل على شيك مكون من ثمانية أرقام مرة أخرى، إضافة إلى عمله في في لوس إنجلوس، على مقدم البرامج ومنتج برنامج (Keeping Up with the Kardashians) العودة إلى نيويورك كل صباح لتقديم برنامج (Live with Kelly and Ryan).

4. Ryan Seacrest

Earnings: $ 75 million

As soon as his program season (American Idol) ended, he started another season of the program and got an eight-digit check back, in addition to his work in Los Angeles, on the presenter and Producer of the “Keeping Up with the Kardashians” program. New York each morning to present Live with Kelly and Ryan.
– – – – – –
3- دكتور فيل ماكجرو

الأرباح: 77,500,000 دولار

انتقل مقدم البرامج الحوارية – الذي يملك أكثر البرامج التلفزيونية المشهورة ذات أعلى نسبة مشاهدة على التلفاز – للعمل خلف الكاميرات، مضيفاً لقب منتج تنفيذي إلى اسمه، حيث عمل في ثلاثة برامج تلفزيونية: (The Bull) و(The Doctors) و(Daily Mail TV). رغم عدم كونه طبيبا ممارسا إلا إن ماكجرو قد ساهم في إنشاء تطبيق (Doctors on Demand) الذي يساعد على توصيل الأفراد بالأطباء والأخصائيين النفسيين.

Dr. Phil McGraw

  Earnings: $ 77,500,000

The talk show host – who owns the most popular TV shows on television – has worked behind the cameras, adding an executive title to his name, working on three television programs: The Bull, The Doctors and Daily Mail TV ). Although not a practicing doctor, McGraw has helped create a Doctors on Demand application that helps connect individuals with doctors and psychologists.
– – – – – – –
2- ألين دي جينيريس

الأرباح: 87,500,000 دولار

صنعت دي جينيريس التاريخ هذا العام، حيث كانت أول امرأة تحصل على شيك بقيمة 20 مليون دولار مقابل تقديمها لحلقة كوميدية منفردة على قناة (Netflix)، إلى جانب تلقيها لشيك بمبلغ من ثمانية أرقام مقابل تقديمها لبرنامجها المسمى على اسمها، إضافة إلى الملايين الأخرى التي تحققها من إنتاجها للبرامج (مثل: Little Big Shots و Splitting Up Together) ورسوم التراخيص ( PetSmart, Bed, Bath and Beyond)، ويعتبر هذا العام هو أكثر عام مربح بالنسبة لإلين حتى الآن.

2. Alain de Guinares

Earnings: $ 87,500,000

DeGeneres made history this year. She was the first woman to get a $ 20 million check for a solo comedy on Netflix. She also received an eight-digit check for her name, along with millions of other hits. (Such as Little Big Shots, Splitting Up Together) and PetSmart, Bed, Bath and Beyond. This is the most profitable year for Ellen so far.
– – – – —
1- جودي شيندلين

الأرباح: 147,000,000 دولار

باعت مقدمة البرنامج التلفيزيوني الصباحي حادة الكلام – التي تم عرض برنامجها لما يزيد عن عشرين عاماً، والتي تفتخر بجمهورها الذي يزيد عن 10 مليون مشاهد – حقوقها لبرنامج (Judge Judy) والذي يتم إعادة عرضة مقابل مبلغ مقدر بـ100 مليون دولار، ما أدى إلى مضاعفة أرباحها السنوية المحققة ثلاثة مرات.

1. Judy Shindlin

Earnings: $ 147 million

The hot-spoken television program, which has been showing its program for more than 20 years and boasts more than 10 million viewers, sold its rights to Judge Judy, which is being re-exposed to an estimated $ 100 million, Annual achievement three times.
– – –

(Visited 1 times, 1 visits today)