A New Playing 2 Field

A New Playing 2 Field
حقل 2 للعب جديد

Looking back, Cobone’s Kenny is truly amazed at how quickly e-commerce has evolved in this region. “It’s becoming a more respected line of work in the region with venture money going at it,” he says. Only a few years ago, he was being told that an Internet business like his would never get off the ground, as there were too many barriers to its success.
إذا نظرنا إلى الوراء ، فإن Cobone’s Kenny مندهش حقًا من سرعة تطور التجارة الإلكترونية في هذه المنطقة. ويقول: “لقد أصبح هذا العمل خطًا أكثر احتراما في المنطقة من خلال استثمار أموال مجازفة”. قبل بضع سنوات فقط ، قيل له أن شركة إنترنت مثله لن تنطلق أبداً ، لأن هناك العديد من العوائق التي تحول دون نجاحه.

In its early stages, the idea of paying for something online was something very foreign to businesses based here. There was, and still is to some degree, a lack of trust among consumers who are unaccustomed to online shopping. “We were going into a space where everyone was saying don’t go and where no one can help. We failed a lot in the beginning because we were working with suppliers that didn’t really fit with us,” explains Kenny.
في مراحله المبكرة ، كانت فكرة الدفع مقابل شيء ما عبر الإنترنت أمرًا غريبًا جدًا للشركات القائمة هنا. كان هناك ، وإلى حد ما ، إلى حد ما ، عدم الثقة بين المستهلكين غير المعتادين على التسوق عبر الإنترنت. “كنا نذهب إلى مكان حيث كان الجميع يقولون لا تذهب ولا يمكن لأي أحد أن يساعد. لقد فشلنا كثيرًا في البداية لأننا كنا نعمل مع موردين لم يتناسبوا معنا حقًا “، يوضح كيني.

Above all, Cobone’s CEO believes it is his company’s customer-centric culture that has allowed it to gain the trust of its users. Although a strong majority of online shoppers still use cash or cash on delivery while purchasing, the company revealed that 80% of its customers use credit cards on the site. “We have been able to gain the trust of our customers, and that’s something that differentiates us from our competitors at this stage,” remarks Kenny.
وقبل كل شيء ، يعتقد الرئيس التنفيذي لشركة Cobone أن ثقافة شركته التي تركز على العملاء سمحت لها باكتساب ثقة مستخدميه. على الرغم من أن الغالبية العظمى من المتسوقين عبر الإنترنت لا يزالون يستخدمون الأموال النقدية أو نقدًا عند التسليم أثناء الشراء ، كشفت الشركة أن 80٪ من عملائها يستخدمون بطاقات الائتمان على الموقع. “كنا قادرين على كسب ثقة عملائنا ، وهذا شيء يميزنا عن منافسينا في هذه المرحلة” ، يقول كيني.

If Paul Kenny has his way, Cobone will push the boundaries of the customer experience to become a more innovative brand with real staying power. The next chapter will be one of many changes and additions, but he’s confident that his customers will continue to come back. “We have hit endless amounts of lows on this trip loads and we’ll hit a hundred more but the ups are always better.” How we are going to remain different is to continue on the aspects that made us different,” he says. “At the same time, we are aware that we need to change and evolve along with our customers. I think the next two and a half years will be even more exciting.”
إذا كان بول كيني يشق طريقه ، فإن كوبون سيدفع حدود خبرة العميل ليصبح علامة تجارية أكثر ابتكارا مع قوة حقيقية للبقاء. سيكون الفصل التالي واحدًا من العديد من التغييرات والإضافات ، ولكنه واثق من أن عملائه سيستمر في العودة. ويقول: “لقد ضربنا مستويات لا حصر لها من الانخفاضات على أحمال الرحلة وسنضرب مائة أخرى ، لكن الصعود دائمًا أفضل.” كيف سنظل مختلفًا هو الاستمرار في الجوانب التي جعلتنا مختلفين. “في الوقت نفسه ، ندرك أننا بحاجة إلى التغيير والتطور مع عملائنا. أعتقد أن العامين والنصف التاليين سيكونان أكثر إثارة “.

(Visited 12 times, 1 visits today)